Je kunt ons telefonisch het beste bereiken op maandag t/m vrijdag van 09.30 uur tot 17.00 uur
Mocht je onverhoopt het antwoordapparaat krijgen, spreek dan s.v.p. je nummer in en we bellen je zo snel mogelijk terug.
Liever even mailen? Dat kan naar naar [email protected]
Breitnerstraat 10
5611 TV
Eindhoven, the Netherlands
Plaats de gewenste producten in je winkelwagen. Wanneer je alles hebt toegevoegd kun je in je winkelwagen je bestelling bekijken en eventueel aanpassen. Ook kun je hier een kortingscode toepassen, en de verzendkosten van je bestelling berekenen.
Na het afronden van je bestelling vul je je gegevens in en selecteer je een verzendmethode en betaalmethode. Als alles klopt kun je verder om de betaling te doen en nadat deze is afgerond krijg je via de mail een bevestiging van je bestelling.
Nadat je bestelling is afgerond krijg je van ons een bevestigingsmail. Deze mail kan ook in je ongewenste mail of spam terecht komen.
Weet je zeker dat je geen mail hebt ontvangen? Dan kan het zijn dat je een typfout in je mailadres hebt gemaakt, of dat je bestelling toch niet goed is afgerond. Neem contact met ons op en dan kijken wij waar het mis is gegaan.
Dit hoeft niet, je kunt ook als gast een bestelling plaatsen.
Een account aanmaken is handig omdat je zo niet steeds opnieuw je gegevens hoeft in te vullen.
Nadat de bestelling is afgerond kun je hier zelf niks meer aan veranderen. Mocht je toch nog iets willen wijzigen, of de order willen annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Bij elk product staat duidelijk aangegeven of deze op voorraad is of niet.
Is een product niet op voorraad dan staat er Backorder bij het product. Het is dan wel mogelijk het product te bestellen maar deze wordt dan later geleverd, de levertijd staat naast de product afbeelding.
Wanneer een product niet (meer) op onze website staat wil dat dus zeggen dat wij het niet meer op voorraad hebben. Mocht je een bepaald product op het oog hebben wat niet (meer) op onze website staat neem dan even contact met ons op en dan kunnen wij je vertellen of dit product nog terug komt is ons assortiment en zo ja, wanneer.
iDEAL – online betaalmiddel waarmee je kunt betalen via je eigen (Nederlandse) bank
Klarna Achteraf Betalen
VisaMastercard - creditcard
Bancontact / Mister Cash – online betaalmiddel waarmee je kunt betalen via je eigen (Belgische) bank
SOFORT Banking – eenvoudige en directe betaalmethode, beschikbaar voor klanten met een rekening in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Polen, Italië, Spanje, België en Nederland
American Express - creditcard
Giropay – online betaalmiddel waarmee je kunt betalen via je eigen (Duitse) bank
Maestro
PayPal - wereldwijd onlinebetaalsysteem
Bankoverschrijving - zelf je betaling handmatig naar ons overmaken
Achteraf Betalen via Billink – alleen voor Nederlandse klanten
Apple Pay
Google Wallet
Als je een account hebt bij ons kun je bij Mijn Bestellingen de bestelling opnieuw betalen.
Mocht je geen account hebben dan kun je de betaling ook doen via bankoverschrijving, of een nieuwe bestelling plaatsen met eventueel een andere betaalmethode. Ook is het mogelijk om ons te mailen voor een betaallink.
Door te kiezen voor Klarna Achteraf Betalen bestel je eerst het product en betaal je achteraf binnen 30 dagen.
Wanneer je tijdens het afrekenen kiest voor de betaaloptie Klarna Achteraf Betalen, kun je jouw persoonsgegevens invullen. Zodra de credit check je accepteert, wordt de bestelling afgerond en ontvang je een factuur van Klarna per e-mail zodra jouw bestelling is verzonden. Wanneer je de bestelling ontvangen hebt dient de factuur binnen 30 dagen betaald te zijn.
Mocht je vragen hebben over jouw factuur van Klarna dan raden wij aan om contact op te nemen met de klantenservice van Klarna.
Door te kiezen voor ‘Achteraf Betalen’ bestel je eerst het product en betaal je achteraf binnen veertien dagen.
Wanneer je tijdens het afrekenen kiest voor de betaaloptie Achteraf Betalen via Billink, kun je jouw persoonsgegevens invullen. Zodra de credit check je accepteert, wordt de bestelling afgerond en ontvang je een factuur van Billink per e-mail. Wanneer je de bestelling ontvangen hebt dient de factuur binnen veertien dagen betaald te zijn.
Mocht je vragen hebben over jouw factuur van Billink dan raden wij aan om contact op te nemen met de klantenservice van Billink.
Bij Bankoverschrijving maak je zelf het bedrag van jouw bestelling over naar onze bankrekening. Zodra wij de betaling hebben ontvangen wordt de bestelling verzonden.
Alle prijzen op deze website zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.
De verzendkosten worden voor het afronden van een bestelling duidelijk getoond in het besteloverzicht.
Aan particulieren en bedrijven binnen Nederland zijn wij verplicht altijd de BTW te berekenen.
Heb je een bedrijf buiten Nederland? Vul dan tijdens het bestelproces je VAT/BTW nummer in en de BTW wordt automatisch in mindering gebracht op je order. Na betaling krijg je een digitale factuur toegestuurd waar dit ook duidelijk op vermeld staat.
Wat veel mensen vergeten is om de landcode voor het BTW-nummer te zetten. Voor Nederland is dit bijvoorbeeld NL, voor België BE, en voor Duitsland DE. Wanneer je dit doet zouden er zich verder geen problemen moeten voordoen.
We doen ons best om bestellingen die op een werkdag voor 22.00 uur worden besteld én betaald, diezelfde dag nog te verzenden.
Bestellingen die na 22.00 uur, in het weekend of op een feestdag worden besteld en betaald, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
Wij werken met PostNL, DPD, DHL & Bpost als verzenddienst.
Wanneer je de artikelen die je wilt bestellen in je winkelwagentje hebt geplaatst, en je daarna op Bestelling afronden klikt, kan je aangeven of je de bestelling op het factuuradres wilt leveren of op een ander adres (bijv. een werkadres).
Ook is het mogelijk om je bestelling af te halen op een PostNL servicepunt (alleen in Nederland).
Het is mogelijk om je bestelling af te halen op een PostNL. Kies dan voor de verzendmethode Afhalen bij een PostNL en kies het afhaalpunt waar je je bestelling wilt afhalen.
Deze optie geldt alleen voor verzendingen binnen Nederland.
Wij leveren naar de meeste landen binnen de Europese Unie. In jouw Winkelwagentje kun je het gewenste land selecteren, en zie je ook meteen wat de verzendkosten zijn.
Alle orders boven de 50 euro worden binnen Nederland, Duitsland en België gratis verzonden. In jouw Winkelwagentje kun je meteen de verzendkosten berekenen door je postcode in te vullen.
Als je hebt gekozen voor thuisbezorging wordt het pakket altijd één keer thuis aangeboden.
Lukt het de bezorger niet om het pakket thuis af te leveren, dan gaat het direct naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Je hebt dan 1 week de tijd om het pakket op te halen.
Als het goed is heb je via de mail een Track & Trace code ontvangen waarmee je de verzending van je bestelling kan volgen. Heb je na 5 dagen nog steeds niks ontvangen en geeft de Track & Trace ook geen duidelijkheid? Neem dan contact met ons op en dan proberen wij te achterhalen wat er aan de hand is.
Wanneer een product onverhoopt beschadigd raakt tijdens de bezorging en je bestelling niet zoals gewenst wordt bezorgd, neem dan contact met ons op en dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op.
Als een product dat je bij ons besteld hebt niet aan de verwachtingen voldoet dan kun je deze gewoon terugsturen.
Via ons online retourportal kun je de retour gemakkelijk aanmelden en een retourlabel downloaden. Meer info over het retourneren (of ruilen) van je bestelling vind je hier.
Je kunt je retourzending aanmelden via ons online retourportal. Mocht je een ander product willen bestellen dan kun je zelf een nieuwe bestelling plaatsen op onze website voor het gewenste product. Op die manier weet je ook meteen of het door jou gewenste product op voorraad is. Zodra de betaling voor je nieuwe bestelling binnen is gaat deze automatisch door naar het magazijn en wordt die dezelfde werkdag nog verzonden.
Zodra je retourzending bij ons is aangekomen wordt het bedrag van de teruggestuurde artikelen aan je terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je ook aan ons hebt betaald.
Ja, de kosten om een product of bestelling retour te sturen zijn voor eigen rekening. Meer informatie hierover lees je hier.
Het kan soms even duren voordat je retourzending is verwerkt. Heb je binnen 7 dagen nog steeds niks van ons gehoord maar is je zending volgens de Track & Trace wel bij ons bezorgd? Neem dan contact met ons op en dan gaan wij uitzoeken wat er aan de hand is.
Wanneer je wilt inloggen maar het wachtwoord niet meer weet, klik je op Wachtwoord vergeten? onder het inlogscherm. Vul dan het e-mailadres in wat bij het account hoort en binnen enkele minuten krijg je een mailtje van ons waarin een link staat waar je het wachtwoord kan veranderen.
Korting op je bestelling krijg je door middel van een kortingscode. Een kortingscode ontvang je via onze nieuwsbrief of via onze Social Media-kanalen.
Een kortingscode toevoegen doe je in Mijn winkelwagen. Wanneer je alle producten hebt toegevoegd die je wilt bestellen voeg je de kortingscode toe en klik je op Toepassen. Zo zie je meteen wat het totaalbedrag is van jouw order.
Het kan zijn dat de kortingscode is verlopen. Wanneer wij een kortingscode verspreiden via onze nieuwsbrief of Social Media staat er duidelijk bij t/m wanneer de code geldig is.
Ook kan het soms voorkomen dat de kortingscode nep is. Mocht je een kortingscode van een andere website hebben gekregen en twijfel je over de echtheid hiervan, neem dan contact met ons op en dan kunnen wij je vertellen of deze kortingscode geldig is of niet.
Nee, het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te combineren.
Wij bieden een compleet pakket waarmee het heel eenvoudig wordt om bij je yogastudio een winkeltje te beginnen, of een bestaande winkel uit te breiden met een gedegen collectie van yoga- en meditatie artikelen. Aan resellers en bij grote orders kunnen wij kortingen bieden die oplopen tot wel 40%!
Meer informatie hierover vind je op onze Groothandels-pagina
Jazeker, de cadeaubonnen vind je hier.
Een cadeaubon kan je naar jezelf opsturen zodat je deze zelf aan iemand kan geven, maar je kunt deze ook rechtstreeks naar de persoon sturen waarvoor de bon is bedoeld. Geef dan ook duidelijk aan in de Opmerking of wij hier een persoonlijk bericht aan moeten toevoegen.
Dit is niet mogelijk. De cadeaubonnen hebben een vaste waarde van 10 euro, 20 euro, 50 euro, 75 euro en 100 euro.
Uiteraard is het wel mogelijk om meerdere cadeaubonnen te bestellen.
De cadeaubon is 2 jaar geldig. Achterop de cadeaubon staat geschreven t/m wanneer de cadeaubon geldig is.
De cadeaubon is alleen te besteden op onze website.
Dit kan, maar hiervoor moet je ons wel even een mailtje sturen met de kortingscodes van beide (of meerdere) cadeaubonnen. Wij maken hier dan een gezamenlijke kortingscode van die in 1 keer besteed kan worden.
Ja, de cadeaubon moet in één keer opgemaakt worden, er blijft geen restbedrag over als je iets koopt voor een lager bedrag dan de waarde van de bon.
Als je je cadeaubon niet meer kan vinden neem dan even contact met ons op. Vermeld hierbij ook je ordernummer of, als je de cadeaubon niet zelf hebt aangeschaft, de naam van degene van wie je de bon hebt gehad.
Een nieuwe yogamat, ongeacht het materiaal, kan in het begin soms vreemd ruiken. Sommige mensen vinden dit een vervelende geur en sommige mensen kunnen hier wel mee leven. De geur wordt sowieso minder naarmate je de mat meer gebruikt. Om dit proces te versnellen kun je het matje voor gebruik een paar dagen buiten laten uithangen.
Hoe je je yogamatje het beste kunt schoonmaken ligt aan het materiaal van je yogamat. Ook staat op het label van je yogamat hoe je deze het beste kunt schoonmaken. Mocht je dit label hebben weggegooid dan vind je op onze website bij elk artikel uitgelegd hoe je deze het beste kunt schoonmaken.
Een matje dat gemaakt is van PVC kan soms wat glad zijn als hij nog nieuw is. Dit heeft verschillende oorzaken, maar de belangrijkste is de manier waarop deze yogamatten worden gemaakt. In de fabriek krijgt ieder yogamatje een klein vetlaagje mee om te voorkomen dat deze tijdens het productieproces vast blijft plakken aan de machines. Hierdoor voelt je nieuwe mat wat glad en vettig aan als je hem uit de verpakking haalt. Gelukkig is hier heel gemakkelijk wat aan te doen, en wat je hiervoor kan doen lees je hier op onze blog.
PVC yogamatten zijn een van de meest gebruikte yogamatten omdat ze een stroef en sticky oppervlak hebben waardoor je niet uitglijdt. De matten zijn meestal 4mm of 6mm dik wat voldoende isolatie geeft, en tegelijk een goede stabiliteit bij bijvoorbeeld evenwichtsoefeningen. Een PVC yogamat is prima geschikt voor alle yogavormen. Alleen als je hele warme of intensieve yogastijlen beoefent, zoals Ashtanga of Bikram, kunnen ze wat glad worden door te veel transpiratievocht. PVC heeft namelijk een dichte celstructuur en neemt het vocht niet op.
TPE is een afkorting van Thermo Plastic Elastomer, ook wel Thermo Plastic Rubber genoemd omdat dit materiaal in de basis een synthetisch rubber is. TPE yogamatten zijn biologisch afbreekbaar, worden gemaakt zonder giftige stoffen en mogen daarom het EKO-keurmerk dragen. TPE yogamatten zijn opvallend zacht en elastisch vergeleken bij een PVC yogamat. Het oppervlak is superstroef, en omdat het materiaal een open celstructuur heeft ga je ook minder snel glijden tijdens een zweterige yogales. De mat is neutraler van geur dan een rubber yogamat, en is prima geschikt voor mensen met een latex allergie.
Voor deze vraag sturen we je graag door naar onze blog, hier vind je een artikel met een uitgebreide uitleg over welk matje het beste bij welke yogastijl past.
Nee, wij verkopen geen losse hoezen of losse vulling voor de meditatiekussens en meditatiematten.
In onze meditatiekussens zitten biologische boekweitdoppen. Deze boekweitdoppen zijn erg stevig en hard, en hebben een half bolle vorm. Hierdoor vormen ze de ideale vulling voor meditatiekussens; enerzijds blijft er genoeg lucht tussen de schilletjes zitten dat het kussen redelijk licht van gewicht blijft, en ook precies genoeg veerkracht behoudt, anderzijds grijpen de schilletjes zo in elkaar dat ze een optimale stevigheid geven zonder heel snel plat te worden. In de loop van de tijd kan het voor komen dat de doppen platter worden en je meditatiekussen dus wat in gaat zakken. Je kunt het kussen dan opvullen met ongekookte rijst.
Wanneer je het meditatiekussen iets te hard vindt of te hoog kun je gemakkelijk zelf wat vulling uit het kussen halen zodat het de gewenste hoogte/zachtheid heeft.
Nee, wij hebben niet de mogelijkheid om artikelen in te pakken als cadeau.
Het bedrukken van yogamatten is niet iets wat wij normaal doen, maar we kunnen dit faciliteren bij een afname van minimaal 1000 matjes. Uiteraard kun je ook bij ons terecht voor alleen de matten die geschikt zijn om te bedrukken. Mocht je hier meer informatie over willen neem dan contact met ons op.
Nee, wij verhuren onze producten niet.
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
RegistrerenU heeft geen artikelen in uw winkelwagen