Heel soms kan het voorkomen dat het product wat je bij ons besteld hebt niet is wat je ervan gehoopt had, dan mag je het gewoon naar ons terugsturen en krijg je je geld terug.
Hoe stuur ik mijn bestelling terug?
Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via ons online retourportal:
- Klik op deze link: YOGASHOP RETOUREN
- Vul het retour formulier in en volg de stappen online
- Verpak het product in de originele verpakking
- Geef je pakket af bij het postkantoor
Wat is jullie retour beleid?
- Je mag het product binnen 14 dagen terugsturen
- Je product dient nieuw, onbeschadigd en ongebruikt te zijn
- Zorg dat het product in originele verpakking zit, yogamat met wrapper intact
- Na controle van je retourzending krijg je je geld teruggestort
In het zeldzame geval dat je bestelling beschadigd bij je aankomt, of je een verkeerd product ontvangt, stuur ons dan even een mailtje. Dan zorgen wij er uiteraard voor dat dit direct in orde gemaakt wordt!
Moet ik betalen voor de retourzending?
Ja, de kosten van de retourzending betaal je zelf, dit doe je bij de aanmelding van je retour online. Je nieuwe bestelling wordt wel weer gratis door ons verzonden, mits deze boven de €50,- is.
Kan ik ook ruilen voor een ander product?
Als je liever een ander product wil kun je direct een nieuwe bestelling plaatsen en betalen. Het bedrag van de retourzending wordt aan je teruggestort zodra deze is door ons is ontvangen en gecontroleerd. Je hoeft hier dus niet per se op te wachten.
Heb je nog andere vragen?
Neem dan contact met ons op, onze persoonlijke klantenservice staat iedere werkdag voor je klaar!